Jak dzięki narzędziom myślowym
odmienić przyszłość moich uczniów?

Dołącz do darmowego programu nauki logicznego myślenia
’Intelektualny Melanż’ dla : NAUCZYCIELI, PSYCHOLOGÓW, PEDAGOGÓW

20,21,22 KWIETNIA 18.00

Webinar o programie 'Intelektualny Melanż’

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Benefits

  • Zdobędziesz wiedzę jak mniej się stresować i zyskasz pewność podczas prezentacji
  • Dowiesz się jak utrzymasz przez długi czas uwagę uczniów.
  • Nauczysz się jak sprawić, żeby uczniowie chętniej uczęszczali na Twoje zajęcia.
  • Poznasz 3 narzędzia dzięki, którym będziesz efektywniej przekazywać wiedzę.
  • Pokażemy Ci jak skutecznie złamać system i pomóc swoim uczniom stać się lepszymi/wartościowymi ludźmi.

Opowiemy Ci, czym jest darmowy program 'Intelektualny Melanż’ i jak może Ci pomóc w

3 tematycznych webinarach, dzięki którym:

Dla kogo jest webinar?

Nauczyciele, psycholodzy, pedagodzy

Dyrektorzy szkół

  • Dogłębne zrozumienie problemów, jakim ówczesna młodzież stawia czoła, oraz znalezienie sposób na ich rozwiązanie
  • Efektywniejszą pomoc w rozwiązaniu, zrozumieniu różnego rodzaju konfliktów
  • Dokładne zrozumienie sytuacji w jakiej znajduję się dana osoba, oraz sprecyzowaną pomoc, której efekty będą zauważalne od razu
  • Przekazywanie wartości merytorycznej na swoich przedmiotach nie tylko w bardziej przystępny sposób ale i na dużo wyższym poziomie
  • Większa frekwencja na lekcjach
  • Efektywniejsze przekazywanie wiedzy uczniom, co wpłynie na lepsze wyniki oraz zwiększenie kompetencji kadry nauczycielskiej
  • Poprawa umiejętności radzenia sobie z młodzieżą borykającą się z problemami.
  • Lepsze przygotowanie młodych do dorosłego życia
  • Większa motywacja uczniów do nauki
  • Mniejsze problemy wychowawcze
  • Większa ilość uczniów osiągających sukces
  • Efektywniejsze przyswajanie wiedzy przez uczniów, którzy poznali narzędzia

Opinie uczestników

Cały kurs, nowe kontakty i zdobyta wiedza utwierdziły mnie w przekonaniu, że wzięcie udziału w tym projekcie to była jedna z lepszych decyzji w moim życiu. Moi uczniowie chcą cały czas pracować i rozwijać siebie za pomocą narzędzi logicznego myślenia. Co spotkanie dostaje pozytywny feedback. Uczniowie chcą spotykać się często, żeby analizować nowe przypadki czy to ze swojego życia czy czysto abstrakcyjne. Każdej osobie, która „chce coś więcej” od życia polecam uczestnictwo w tym kursie. Dziękuje całemu Zespołowi za fajną przygodę, która zmieniła już moje życie i życie moich uczniów. Uważam, że warsztaty były zorganizowane na wysokim poziomie, w pełni profesjonalnie.

Gdy dowiedziałem się o tym projekcie, to pomyślałam, że może on się bardzo przydać młodzieży. Jestem nauczycielem w Liceum Ogólnokształcącym, uczę języka angielskiego oraz wychowania do życia w rodzinie. Niejednokrotnie widzę, że młodzież posługuje się pewnymi schematami myślowymi i popularnymi wypowiedziami, które przyjmuje za pewnik i kreuje nimi swoje poglądy. Po zadaniu pytań weryfikujących daną kwestię zaczynają się schody… Z tego powodu uważam, że projekt jest świetnym narzędziem dla każdego młodego człowieka. Jestem całym sercem, aby naszą młodzież uczyć logicznego myślenia.

DAMIAN B. NAUCZYCIEL LO. RZESZÓW

AGNIESZKA T. NAUCZYCIEL LO. RZESZÓW

Prowadzący

Paweł Schmidt

Praktyk i prekursor Teorii Ograniczeń Goldratt’a (TOC) w Polsce. Ekspert TOCICO w zakresie: Zarządzanie Projektami (Łańcuch Krytyczny), Rachunkowości Przerobowej i Narzędzi Logicznego Myślenia.. Audytor, autor strategii i koordynator wdrożeń organizacji z takich branż jak: hutnicza, metalowa, drzewna, poligraficzna, budowlana, tworzyw sztucznych, edukacyjna, doradcza, samorządowa, FMCG, detaliczna, handlowa. Obecnie najwięcej pracuje w tworzeniu i wdrażaniu strategii, na produkcji i w sprzedaży.

INSTYTUT ZARZĄDZANIA OGRANICZENIAMI TOC+