100% autorskich case studies
O KONFERENCJI
Jeżeli szukasz praktycznej wiedzy biznesowej oraz inspiracji, to znajdziesz je na naszej darmowej konferencji.
Stworzyliśmy wydarzenie, dzięki któremu poznasz praktyków biznesu. Opowiedzą o tym jak wdrożyli metodologię TOC w swoich organizacjach tym samym jakie osiągneli rezultaty. Podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem i wiedzą dzięki czemu Ty będziesz mógł osiągać lepsze wyniki w swoim biznesie.
Bez zbędnej teorii tylko praktyka.
Nasze wydarzenie skierowane jest do: przedsiębiorców, właścicieli biznesów, menadżerów oraz dla osób, którym zależy na prowadzeniu efektywnego biznesu.
Co wyróżnia naszą konferencję?
Dlaczego warto?
Partnerzy Konferencji
Agenda
Prelegenci
Prezes Zarządu - IZO TOC+
Paweł Schmidt
CEO Alfavibe Sp. z o.o.
Mateusz Kosmaczewski
Ekspert ds. polityki migracyjnej, Założycielka Związku Pracodawców Mentor Biznesu
Swietłana Walczak
Prezes Zarządu w Sklejka Orzechowo S.A.
Wojciech Miszkin
Opowie o tym ‘’Jak firma państwowa proaktywnie przebudowuje swoją sprzedaż, aby lepiej się przygotować na oczekiwany spadek w 2023 roku i w tym samym czasie powiększyć udział w rynku’’ Najstarsze przedsiębiorstwo produkujące sklejki w Polsce. Jeden z 3 wiodących producentów sklejki oraz jeden z 2 wiodących producentów płyty stolarskiej w Polsce.
Praktyk i prekursor Teorii Ograniczeń Goldratt’a (TOC) w Polsce. Certyfikowany Jonasz i ekspert TOCICO. Prezes Zarządu Instytutu Zarządzania Ograniczeniami TOC+.
Wspólnik i założyciel MWM Architekci
Opowie o tym „Jak w firmie usługowej ekspresowo przebudowali funkcję sprzedaży, żeby zrobić przełomowy skok mimo kryzysu i przestoju na rynku’’
Firma Świadczy pełen pakiet usług związanych z projektowaniem inwestycji budowlanych, od planów urbanistycznych, przez projektybudynków i wnętrz, po identyfikację wizualną i projekty graficzne. Średniej wielkości firma z Podkarpacia.
Matt łączy świat sportu i marketingu — jako trener przygotowania motorycznego pomaga sportowcom osiągnąć szczytową formę fizyczną, natomiast jako strateg zajmuje się opracowywaniem strategii marki, tworzy procesy marketingowe i dba o komunikacje marki. Podczas swojego wystąpienia przybliży marketing strategiczny oraz komunikacje marki i pokaże, w jakich obszarach TOC może pomóc w dobrym zarządzaniu marketingiem.
Maciej Łobos
Prowadzi 4 spółk i jest założycielką Związku Pracodawców Mentor Biznesu. Opowie o tym, jak na przestrzeni kilku tygodni przeprowadziła metamorfozę od świata chaosu i gaszenia pożarów do świata przełomowego, harmonijnego wzrostu.
Certyfikowany Jonasz, podczas warsztatów przekazuje wiedzę na temat kluczowych narzędzi myślowych TOC.
Dyrektor ds. Rozwoju, IZO TOC+
Kacper Łobos
OSOBY KTÓRE NAM ZAUFAŁY
5.0
Agnieszka Zolich
DYREKTOR BIURA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI, SANTANDER BANK
„…oparta na identyfikowaniu … tzw. wąskich gardeł, i poszukiwaniu nowych rozwiązań…, które dają naprawdę przełomowe rezultaty... ta metoda potrafi wielokrotnie zwiększyć zysk firmy.”
DYREKTOR DS ROZWOJU, FAIR PACKING
Piotr Sieczkarek
"Wychodzi to maksymalnie poza kropki tego co się dzieje w branży w tej chwili. Ilość nowych klientów w porównaniu z rokiem poprzednim jest czterokrotnie większa."
STARSZY SPECJALISTA, ORANGE POLSKA
Jacek Gross
„Zmiana sposobu postrzegania organizacji jako całości i koncentracji MOCY na rzeczach wpływających na cele firmy.”
Maciej Gaffling
CTO, SKLEJKA-EKO S. A.
"Przydatność teorii ograniczeń postrzegam, jako zastosowanie spójnego systemu, który w wielu dziedzinach życia gospodarczego …, pozwala nam, w sposób zorganizowany i systematyczny rozwiązywać problemy. Cały czas traktujemy to jako inwestycja, nie robimy tego, dlatego żeby zrobić tym ludziom jakiś GIFT, tylko inwestujemy w nich, ale i inwestujemy w firmę, w ten sposób, że tworzymy wspólna platformę, wspólne patrzenie na rozwiązywanie problemów."
19.09.2023 | POZNAŃ
Zapisz się
Uwaga! Formularz zapisu na warsztaty pojawi się na osobnej stronie zaraz po zapisaniu się na konferencję.